TENGRI
Men
 
BEJELENTKEZS
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
SZMLL
Induls: 2005-05-10
 
HIRLEVL
E-mail cm:

Feliratkozs
Leiratkozs
SgSg
 
.

          Libikka

 

  

 
EGYB IRSOK
EGYB IRSOK : 91.Thot 12 piramisa

91.Thot 12 piramisa

  2006.06.26. 21:07

Willina forditsa angolbl.

THOTH 12 piramisa

/- fordts, angol nyelv forrs: itt - / 

1.piramis: antarktisz - fldnkvl energik
2.piramis: tibet - spiritulis teremts
3.piramis: lemria - dimenzi s szintek
4.piramis: atlantisz - valsgok s idskok
5.piramis: mexik - az igazsg kulcsai
6.piramis: peru - a szv
7.piramis: eurpa - mtosz
8.piramis: ausztrlis - lmok
9.piramis: kanada - blcsessg
10.piramis: kzp-kelet -az letfa
11.piramis: USA - ni energik
12.piramis: Egyiptom - id

1.piramis

Az els frekvencia piramis jelenleg afltt a terlet fltt tallhat a hlban, amit ti Antarktisznak neveztek, itt tallhat egy bejrat ms bolygk rendszereihez. Ezt a piramist Xerthaneus felgyeli. Ennek a piramisnak a feladata, hogy irnytsa azokat a fldnkvli lnyeket, akik a Fld trtnetnek rszesei voltak. Sok-sok messzi bolygrl rkez Lny jrt itt a Fldn s vlt rszesv a Fld trtnelmnek. Xerthaneus s kt segtje bekdolta ltogatsaikat a mtrixba. Ezek a fldnkvli Lnyek ezen a piramison keresztl rkeztek a Sziriuszrl, Marsrl, a Plejdokrl, az Andromdkrl, Nibiru, Orion, Lyra, Arcturus, Vega, Vnusz, Jupiter s sok ms ltalatok is ismert bolygrl. A fennmaradt trtnetek szerint ezek a Lnyek hatalmas rhajkon rkeztek a Fldre, kapcsolatba lptek azokkal, akik itt ltek a fldn, a vizekben vagy a fld felszne alatt. Megszletett a legenda, mely szerint ltezik egy hatalamas rhaj, amit egy risi oroszln al temettek, az jelzi hol tallhat. Hasonl k jelzseket hagytak minden olyan helyen a mennyben, mely kapcsoldik a matrixhoz. Ms bolygkon ugyanolyan vals megtapasztalsok vannak, amilyeneket a ti lelketek tapasztalnak meg a Fld bolygn. A fldnkvli Lnyeknek a lelkei gy hordozzk messzi bolygiknak az emlkeit mint egy igazabb valsg, mint az, amibe eljttek, hogy tleljk, s amikor megtalljk ezt a knyvet (utals THOTH rsaira) ezeh a helyen el fog olvadni a jg s el fognak bukkanni az rhajk, amiket ezek a Lnyek hagytak itt annak emlkeknt, hogy itt jrtak, itt dolgoztak a bolygtokon.
Ennek a piramisnak az energiit olvasni fogjk a teljes teremts mtrixban s azok is megtapasztalhatjk, akik eljnnek a teremts energiihoz hogy vezetve legyenek ltaluk. s Xerthaneus t fogja vezetni ezeket a lelkeket a mtrixon, gy emlkezhetnek s csatlakozhatnak a teremts ms megnyilvnulsaihoz. Llektrsak fognak tallkozni tbb vilgban s formban, s egyeslni fognak, majd sztvlasztjk ket, hogy jra egyeslhessenek ms idegen formkban. Xerthaneus pedig ms vilgokban is sszegyjti a trtneteket azoknak, akik elvezetik t ezekbe a vilgokba. Ti csak helyezztek a tudatotokat a piramis hatrain bell s akkor megrthettek mindent ami teremtetett, mindent ami "fldnkvli".
Ha egyszer sikerl bejutnotok Antartktisz piramisnak csarnokaiba, megrthetitek mindazt, amit mr megtapasztaltatok ms formkban.

2.piramis

 van egy frekvencia piramis a hlban afltt a terlet fltt, amit ti Tvol Keletnek hvtok. Azok, akik rkapcsoldtak erre a piramisra Shambalnak neveztk el s Tibethez, a tibeti Mesterek tantsaihoz kapcsoljk. Ezt a piramist Tsu Li felgyeli. Ez a teremt piramis, mely sszekt bennnket a spiritulis blcsessgnkkel s tudsunkkal. Ebben a piramisban teremtdtek a spiritulis tantsok az egyes kultrk szksgleteire alapozva, fejldsket figyelembe vve. Az n feladatom volt, hogy elintzzem, hogy ezeket a tantsokat feljegyezzk szjhagyomny tjn, szent szvegekben, tekercseken, kristlytestek energijban, kbe vsve, hieroglifkban, mediumok ltal rt kziratokban vagy ms formkban. Ebbl a piramisban szrmaznak azok az entitsok, akiket spiritulis mesterekknt s tantkknt, angyalokknt, istenekknt, istennkknt, spiritulis vezetkknt ismertek. Sok lleknek lesznek emmlkei arrl, hogy ezen a piramison keresztl "rkeztek" a Fld bolygra s ltek tibeti szerzetesek alakjban. rva vagyon, hogy ezek a tantk titkos tekercsek birtokosai, melyek retjve maradtak az emberisg kezdete ta.

Ezek a tantsok ennek a piramisnak a mtrixban tallhatak s kulcsokban vannak meg adva ennek a ciklusnak a vgre. Lpjetek be ebbe a piramisba, ahol vrnak rtok ezek a tekercsek. Egyesljetek a mtrix 3 teremtjnek energiival. Olvasstok szavaikat. Figyeljetek zenetekre. s akkor megtudjtok...

3.piramis

 piramisok mtrixban folytatott utazsunkon egy olyanhoz rtnk, mely kplkeny, cseppfolys llomny. A lemriai piramis egyike annak a kettnek, mely olyan trtneteket teremt, amik olyan valaha ltezett valsgrl szlnak, amik felteheten a harmadik dimenziban lteztek, de felemelkedtek az tdik dimenziba. Ezt a piramist Teco-Porima felgyeli. A lemuriai piramis teremti meg a valsg dimenziinak vagy szintjeinek illziit. A piramis a Csendes cenknt ismert terlet feletti hlban tallhat. A nylt tengeren hossz utat megjrt tengerszek olykor beszmoltak rla, hogy lttk. Ahogy tudatuk ajtaja s a valsg ajtaja kz rtek, lthattk maguk eltt a piramist. Ez a piramis felels azrt, hogy fenntartsa s erstse a megtapasztalsok magasabb szintjnek tudatosulst, mert ha az emberisg megrti, hogy a puszta fizikai rzkelsen tl ltezik valami tbb, akkor kszen fog llni arra, hogy tlpjen a tudatossg kvetkez szintjre, ahol kpes lesz elhinni, hogy lemuriai eldeinek sikerlt felemelkedne ebbe a magassgba.
Lpjetek be most ebbe a piramisba, csatlakozzatok azoknak erejhez, akik a mtrixot ltrehoztk, rtstek meg a magasabb teremts termszett az gi fejlds tengerben.

4.piramis

Az atlantiszi piramis teremti a Fldn "az idben tallhat valsgok" illzijt. Mtrixn keresztl olyannak rzkelhetitek nmagatokat, amilyenek a harmadik dimenzi valsgaiban lehettetek. Ezt nevezetitek ti elz leteknek. Sokan ltjk ezeket az leteket ezen a piramison keresztl, azt krvn, hogy megrthessk jelen ltket. Ezt a piramist Arlis-cochizel felgyeli. A piramis az Atlanti cen s az azt vez szrazfldek feletti hlban tallhat. Ebben a mtrixban brki lthatja brmelyik lett, valahny megtapasztalst. Vannak, akik hatalmat keresnek s megtalljk nmagukat, mint egy ers hatalom uralkodja. A J s a Rossz, a Fny s a Sttsg harca tallhat itt meg. Az atlantiszi piramisnak van egy mtosza egy olyan rgi korrl, amikor az ember hasznlta intucijt s egyttmkdtt a Szellemmel. Ez a mtosz papokrl s papnkrl szmol be, akik hatalmas kristlyokat hasznltak s klnleges, risi teretmnyekkel egytt stltak a fld felsznn.

A piramis beszl rlam, Thothrl, akit ti Atlantiszi Thoth vagy Tehuti nven ismertek, aki vezredeken keresztl uralkodott Atlantisz fldjn. n voltam Atlantisz uralkodja, akit sok nven hvtak s sokflekppen jellemeztek. Meg vagyon rva, hogy mieltt Atlantisz civilizcija vgleg elbukott, prommal, fpapjainkkal, s fpapninkkel nagy rhajkon tvoztunk, hogy j otthont s egy j civilizcit teremtsnk.

Az j otthon lett Khem fldje, amit ti Egyiptomknt ismertek. Az is meg vagyon rva, hogy n, s ms atlantisziak, feljegyeztk s megriztk az informcit nagy knyvtrakban egy olyan helyen, mely Amenti Csarnokaiknt ismeretes. "Amenti" annyit jelent "Emberisg". Figyeljetek most a tudatotokban cseng visszhangra. Sokan kutattak ezek utn a feljegyzsek utn, krtk, hogy emlkezhessenek mirt jttek ide, kik k. rzik, hogy ebben az letkben magasztosabb cljuk van s kutatjk mi lehet az. Az atlantiszi piramis trtneteket teremt ennek a hatalmas civilizcinak a buksrl, hogy figyelmeztesse azokat, akik most a Fldn a soraimat olvassk. Az emberisg aggdni fog amiatt, hogy elpusztulhat a Fld, de ne fljetek, hiszen csak arra van szksg, hogy lelketek emlkezzen a hazafel vezet tra, a Fnybe. Hiszen nincsen kezdet s nincsen vg.

n, az Atlantiszi Thoth, most bevezetlek benneteket az atlantiszi piramisba, s megtapasztalhatjtok mindazt, amik vagytok. Meg fogjtok rteni mi trtnt a Fny s a Sttsg jtkban. s emlkezni fogtok r mit kell tennetek.

5.piramis


A Mexik terlete feletti hlban tallhat piramis a Kulcsok piramisa. A benne lthat mtrix kifel mozdul, hogy csatlakozzon a tbbi mtrixhoz, amit a msik 11 piramis teremt. Ennek a piramisnak a felgyelje Enoch, a Kulcsok rzje. Ebben a piramisban keletkeznek a Teremts Trvnyeivel szinkronban lv kulcsok s szimblumok. Ezek a kulcsok bekerlnek a mtrixba s sszefogjk az sszes blcsessget s tudst. Ezeknek a kulcsoknak szma vgtelen. gy illenek egymsba, mint egy nagy kiraks jtk (puzzle), ami annak "Teljessgt" formzza meg , amit az emberisg megtapasztalt.


Alvskor s meditatv llapotban bekerltk a mtrixba s elrhetv vlnak szmotokra azok a kulcsok, amik szinkronban vannak a szmotokra szksges megtapasztalsokkal. Enoch megalkotta a Blcsessg s Tuds Kulcsait, hogy ltaluk elvezesse a lelkeket egy magasabb tudatossg szintjre. Ezutn elrejtette a kulcsokat a mtrixban, hogy csak azok talljanak rjuk, akik kivlasztottak, hogy tanthassk az emberisget mindazokrl a vltozsokrl, amik a ciklus vgre vrhatak. Enochnak kt segtje van, k mkdtetik s rzik a kulcsokat. Mostanra a kulcsokat megtalltk s az informcik elrhetv vltak. Jjjetek s csatlakozzatok hozzm, menjnk ennek a piramisnak a csarnokaiba, ott tallhatak a kulcsok, melyek visszavezetnek benneteket ltetek termszetes (eredend) llapotba. Fel fogjtok ismerni a kulcsokat. Megnyitjk tudatotokat s lelketeket

6.piramis

A Peru feletti hlban tallhat az a piramis, melyen keresztl az rzelmeket megtapasztaljtok. Itt alakul t minden rzelem rezgss s kerl bele a mtrixba, hogy minden llek megtallhassa s meglhesse.


Ezrt a piramisrt Lubileah felels. Ebben a piramisban megtallhat minden rzelem, a legalacsonyabb rezgstl a legtisztbb fnyenergiig. Ennek a piramisnak az a feladata, hogy az rzelmek alaktalan energiahullmokk alakuljanak, amiket aztn minden egyes llek percrl percre megl. gy a lelkek meglik az rzelmek teljes skljt, mivel azok bekerlnek a mtrixba.


A lelkek pedig mg jobban fogjk rtkelni a Fny rezgst, mely egyenslyban foglalja magban az sszes rzelmet s sszekapcsoljk ezt Fnyt lnyk azon rszvel, mely a teremts Forrshoz kti ket, a szvkkel. A szv fejezi ki a "Szeretetet" s ltala rk a llek. A lelkek trekedni fognak arra, hogy megtalljk ezt a magasztos rzst, kzben pedig megtapasztaljk a szenvedst, ami kzelebb viszi ket a megrtshez. rezni fogjk a szenvedst, a knt, a szeretetet s az egyttrzst. Szavakba s hskltemnykbe ntik minden rzelmket, nagy drmkba, amikben tnylegesen szerepeltek. Nagy mvek szletnek, melyek kifejezik az rzseket, amiket az rzelmi mtrix folyama irnyt. Belpnek ebbe az rzelmi templomba, mely lelkk mlyn van, hogy a Teremts talnyaihoz vlaszokra talljanak. Rtallnak a vlaszokra, de nem mindig gy, ahogy tudatok tancsolja. Minden egyes llek addig fog kutakodni, mg kszen nem ll arra, hogy belpjen ebbe a piramisba. Ha sikerl a belps, a llek meglhet minden rzelmet egyszerre, a megtapasztalt megrts pedig tl megy az emberisg megrtsn. Minden egyes llek kpess vlik arra, hogy magba fogadjon minden rzelmet. Gyertek velem, az rzelem piramisba. Ne hagyjtok, hogy a rgi flelmek elhomlyostsk az utatokat. Dobjatok el minden rzelmekrl kialakult elkpzelst s szembesljetek az igazsggal abban, akik vagytok. Megtantom nektek hogyan tallhatjtok meg a bkt


s az egyenslyt a lelketekben

7.piramis


Az Eurpa feletti hlban tallhat piramis teremti azokat a nagy mtoszokat, amiket a lelkeknek meg kell tapasztalniuk. Ezrt a piramisrt Triogenesz, a Nagy Mesl a felels. Kpes arra, hogy megragadja egy vagy az sszes llek kpzelett, mikzben egyre csak szvgeti trtneteit a mtrix energiin keresztl. A fordulatok ciklusonknt ismtldnek, sajt szereplkkel, egy-egy remekmbe ptve, melynek nincs se kezdete, se vge, vgnlkli idtlensgben szvdnek az jabb s jabb trtnetek.


A mtoszok szvevnybe beleszvi a teremts folyamatnak kulcsait. Ezekre a mtoszokra gy tekinthetnk, mint az Emberisg Teremtsnek Nagy Rejtlyeire. A mtoszok sok dimenzit s tantst lelnek fel, melyekben a lelkek szerepeket jtszanak, egyet vagy tbbet. A mtoszok nem ktdnek trhez vagy idhz s akkor kapcsoldhatnak be a lelkek, amikor csak akarnak. Lpjnk be a Mtolgiai Eladsok Piramisnak Csarnokaiba. Itt szerepelhettek az sszes mtoszban, egyazon idben, ha belehelyezitek a tudatotokat a mtrixukba. n, Thoth, itt rtam meg sok trtnetemet, amiket a lelkek diktltak nekem. Egytt, ti s n, taln megrhatjuk sajt mtoszunkat.

Az igazsgban minden mtosz, a mtosz minden.

8.piramis

Az lmoknak van egy piramisa. Azt a Lelket, aki ezen a piramison keresztl teremt lmok rzjnek (Dreamkeeper) nevezik. A piramis az Ausztrlia feletti hlban tallhat. A kivlasztott papok s papnk ennek a terletnek az energiiban inkarnldtak, hogy vigyzzk s vdjk a teremt tudst, mely az lmods mtixban van trolva. Ez a tuds kulcsokban szerezhet meg alvs kzben azok szmra, akik kszen llnak a belpsre. Amikor tvettk a kulcsot, a llek visszatrhet a fizikai testbe, s kpess vlik arra, hogy elre s htra mozogjon a valsgok kztt. Ez a llek megrti, hogyan lehet lmods kzben teremteni, hogyan manifesztldhat az lombeli teremts a fizikai skon. Amikor a llek a helyre megy alvskor, akkor tallkozik az lmok rzjvel.


Ebben a mtrixban ugyangy kivlaszhatak a megtapasztalsok, mint a fizikai idben.


Az lmok rzje elvezeti a lelket ezeknek a vgtelen lmoknak a mtrixba, ahol brmi megtrtnhet s rendszerint meg is trtnik. Itt a llek kpess vlik a replsre s szabad lehet.


Minden llek elltogat az lmok rzjhez, s sszekttetsben van ezzel a mtrixszal sajt lmain keresztl. Az lmok rzje segt a lelkeknek megoldani a problmikat s megtantja a lelkeket ltezsk igaz termszetre. Vannak, akik igazabb valsgnak lik meg az lmods fzist, mivel ugyanolyan leth, mint brmi ms a mtrixban. s vannak olyan lelkek, akiknek nehezre esik visszatrni ms tudatos valsgokba, mivel az lom mtrix megadja nekik azt a szabadsgot, amire vgynak. Minden llek egy rsze kapcsolatban marad a mtrixszal s az lmok rzjvel, hogy vissza tudjon trni a mtrixba, amg a test pihen.


Csukjtok be a szemteket, s pihentesstek a tudatotokat. Lpjetek ki fizikai testetekbl. Gyertek velem, hogy tallkozzunk az lmok rzjvel, ahol brmi lehetsges.

9.piramis

Az a piramis, mely a Kanada feletti hlban tallhat, a blcsessg piramisa. Ennek a piramisnak a felgyelje Sophia Hokhmat, minden tuds teremtje.
[ n, Thoth, az szavait vetettem paprra, a blcsessg szavait, melyek a Fnyben keletkeztek; tekercsekre rtam, hogy az emberisg megrtse jelentsket. Megrtskkel elmlnak a flelmek, talakulnak termszetes fny llapotukba.


Sophia olyan brmeddig nyjthat tudstestet teremt a mtrixon keresztl, melybe belphetnek a lelkek. Ott megtanulhatjk a teremts termszeti trvnyeit, elsajtthatjk s fejleszthetik a gondolkodsra s megrtsre irnyul kpessgeket, mindazt, mi megjelenik valsgaikban.



Megrtik, hogy minden ciklikusan mozog s ezek a ciklusok egymsban is mozognak a nagyobb megtapasztalshoz. Ahogy a lelkek az egyik megtapasztalsbl eljutnak a kvetkezbe, gy lpnek egyik ciklusbl a msikba, s kzben megrtik minden dolog komplexitst s hogy mi a szerepk az Egszben. Sophia mtrixban rtik meg a lelkek, hogy minden dolog kapcsolatban ll ezzel mtrixszal, a 12 piramissal, s a kzponti Forrssal, mely mindennek a kzpontjban van: a Forrs a teremt energia, mely letet ad a 12 piramisnak s mindennek, amit azok teremtenek, ami a geometriai alakzat kifejezdse. Itt rtik meg a lelkek, hogyan keletkezik egy llek, hogyan manifesztldhat tbb valsgban is egyazon idben, hogyan jut tudshoz a mtrixbl minden egyes tapasztalattal. Ebben a piramisban tehettek szert a blcsessgre egyetlen gondolattal. Ez az egyetlen gondolat pedig kapcsoldik az sszes gondolathoz, melyek sszektik a lelkeket. Egyetlen msodperc tredke alatt megszerezhet minden informci, megtanulhat s megrthet minden, mindenki szmra.


Ennek a tudsnak nagyobb rszt kisugrozza magbl a hl az emberekhez egy energia rendszeren keresztl, amit ti a csakrk rendszereknt ismertek.


Ideje ht, hogy elutazzunk a Tuds Csarnokaiba. Kapcsoljtok ssze a tudatotokat s a tudatossgotokat a mtrixszal. Megrhettek ltala mindent a vilgotokban. 

/- innen virus fordtsban- /

10.piramis

A Kzp-Keleti trsg fltti mezben fekv piramis, az emberisg legsibb, els trtnetnek a gyjtpontja. Ti gy ismerhetitek ezt a helyet mint a Civilizci Blcsje, dm s va s a leszrmazottjaik csodlatos trtnetnek a sznhelye.


Ez a piramis felels azrt a trtnetrt, mely elmesli, hogy leszletett az els pr ember a Fldre s letet adott neki. A valdi ltezsk egy metafra az emberisg s annak a legsibb gykereinek, a teremt mintira. A szent szimblumai ennek a teremtsnek genetikailag vannak azokba kdolva, kik ennek a helynek rszeseiv vlnak. Ezek a lelkek j letre kelnek ennek a ciklusnak a vgn, hogy egy j teremtsbe vezessk a tbbieket.
A Kzp-Kelet ennek az informcinak a rezgseit kzvetti a teljes cikluson t. Sok vr hullattak az rzk s a leszrmazottaik ezen a fldn, ahonnan a teremts fakad.


Ezen a terleten jtszottk a Fny s a Sttsg Urai a legkoraibb jtkaikat, csatikat, melyek ezen ciklus vgig, a Fny Arany Kornak eljvetelig folytatdnak. A Fny Arany Kort ennek a piramisnak az rzje hozza majd el. t gy ismeritek, hogy: Ta-She-Ra El Amun.


Ta-She-Ra El Amun magba fogadja majd a lelkeket s elviszi ket a Piramisba, ahol gygyrt tallnak majd mindnyjan a Fldn tett utazsuk okozta sebekre. Egy j kezdetben lesz rszk, egy j let Fja n majd ki ebbl a piramisbl s a mtrixbl, csatlakozva a teremts tbbi 11 piramishoz.


A Sttsget Fny vltja fl, s a lelkek szabadok s egszsgesek lesznek.
Elrkezett az id az emberisg szmra, hogy visszatrjen ebbe a piramisba, hogy meggygyuljon a teremts mhben, hogy a geometriai formk mtrixn haladjon tl s, hogy megrtse hogyan teremtetett az els n s frfi.



11.piramis

Az a piramis amely az Egyesl llamok fltti mezben nyugszik, a ni energikat idzi fel. Aki ezt a piramist felgyeli rezgseiben az nem ms mint Izisz. az a ni aspektus, aki a teljes mtrixot thatja. az, aki nmagt a Fldanya lnye ltal valstja meg, s a az let Teremtjnek s az Evolcionak a ni oldala. Energit kld a mtrixnak, amely llondostja azt a valsgot, amelyben a lelkek nyilatkoznak meg.
az, akinek nincsenek ideiglenes formi, csak egy, a fny. Ti mg Sekhmet vagy Hathor nven is ismehetitek, ms Teremt Erk kztt.
A piramisa ltal beleszvi a teremtmnyeit az id szerkezetbe. Az energii a teljes mtrixot thatjk, gy megrintvn minden teremtmnyt, mindent ami a tudatossgon tfolyik, mindent s mindenkit, jat s rgit, mert k mind egyformk, k mind egyek. Ez a piramis a mtrixot teljes krr alaktja, a teremt asszony s a pusztt egyben.

Ht utazz most velem, a Niessg piramisba, mert zisz az aki most visszatr a Fldre, hogy kifejezhesse nmagt a harmnia s a teremts fnyben. 
12.piramis

Az Egyiptom fltt elhelyezked piramis az Idvel s az Illzival ll sszekttetsben. Ezt a piramist n, Thoth vagy Hermsz, a Jtk Szlhmosa(trickster) s Mestere felgyelem.

A 12 piramis elhelyezkedett, tudatossgot hozott ltre, s fizikai aspektust vett fel, amely ciklusokban mozg geometriai mintkon alapul. Hogy ezek a ciklusok meg legyenek jellve, egy fizikai idszelet lett ltrehozva a Fld felsznn. Ez a mtrixhoz van ktve egy energiaportlon keresztl. Ezt a portlt a 12 piramis hozza ltre s ez a portl a bolyg kzppontjban tallhat. Ezt ti a Nagy Piramis nven ismeritek, ez tartja fenn az id illzijt.
A ciklusok a 12-es szmra plnek s a 12 teremt piramison alapulnak.
Ezeket ti az Id Ciklusaknt ismerhetitek, amelyek minden kibontakoz civilizci ltal megtapasztalhatk. Ezek az idszeletek szinkronban dolgoznak a piramisokkal s a mtrixxal. Ezen idszeletek alkatrszei ltalatok kr alaknak szlelhetek, mint kerekek kerekek kzt, vagy rk rk kzt, ciklusokat rva le.

Ezek a ciklusok gy kezddnek s fejezdnek be, ahogy a ltezsk szinkronitsa ltal mozognak. Mint az id felgyelje, n llandstom az Id Ciklusainak Illzijt. Az n feladatom, hogy jrakalibrljak minden egyes ciklust ott, ahol az id j dimenziba lp t



 

 

 
.

 

  

                          

       

      

           

         

 szesen: 657.cikk.    

   

 
.

                       

 

    

 ArdviSura Anahita          

             

                     

 

       

 

Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU