ARVISURA : 5.Sziriusziak hatása Ataiszra |
5.Sziriusziak hatása Ataiszra
2005.10.29. 14:42
Kaltesiek (szíriusziak) hatása Ataiszra
- A Holddal való érintkezés miatti legutolsó jégkorszak alatt Ataiszban jött létre a kaltesi beavatottak központja, amely aztán Arvisura Anyahita 8 tagú csoportját befogadta. Először csak gondolatrezgésekkel tudtak velük a beavatottak értekezni, de aztán megtanultak egy nyelven beszélni. Sajnos, a Kékleny-hegység mágnesessége miatt, Kaltes-asszony szekerük megsérült és így visszamaradtak Ataiszban. Először csak egymás között szaporodott az 5 férfi és a 3 nő, de aztán a régebbi beavatottak utódaival szaporodtak tovább. Ezek a beavatottak a gondolatrezgések útján több-kevesebb sikerrel fogadni tudták a Kaltes-asszony Földjének adásait, de Kaltes-asszony Földjének távolodása miatt később már csak a magasabb fokozatú beavatottak tudták az adásokat fogadni.
- A Kaltes-asszony szekerén érkező beavatott emberek ősi, 10 000 tűzszerzési évvel magasabb műveltségének egyik bizonyítéka az volt, hogy megszüntették az emberevést.
- Anahyta megtanította a Kaltes-asszony birodalmából jött, égi-földi keveredésű ifjúságot az Égi birodalomból hozott újabb rovásírásra
- Anyahita a Kaltes-asszony birodalmából hozott, Égi eredetű Isten-hitet az ősi képrovásokban megörökíttette.
- Kaltesi építészeti technika alkalmazása (KÉP)
- Égi tanítás: „Emberek szeressétek egymást”
- Delfin, puli és a macskák betelepítése a földre.
- Későbbi földre szállásukkor Ménes és Uruk birodalmaiban a kétsoros árpa és búza helyett többsoros kenyérmagvakat, valamint egy újfajta gabonát hoztak, amelynek a szárai a leginkább alkalmasak a melléképítmények fedésére.
- Gyermekszülésben a lábára megbénult és az Ataiszból hozott gyógyszereik elfogytak, így kénytelen volt teljes gyógyulás helyett ülő munkákat végezni. A többiek kívánságára, Kaltes-asszony Földjének szokásai szerint elkezdte leróni a Kaltes-asszony birodalmának hitvilágát és tudományát. Ezt az utódai aztán tovább művelték és ezen leírásokat a papok őrizgették, majd később az ifjúságnak tanították.
- Anyahita a róla elnevezett Anyahita hegyen lévő templomgazdaság Arvisura szentélyében élt, s Kaltes-asszony birodalmának képjeleivel lerótta a beavatott menekültek által összegyűjtött összes elbeszéléseket.
- Anyahita legfontosabb teendője ezen gyűjtési munkák mellett az volt, hogy az Artupi leányai által gondozott tüzet a fiatalsággal őriztette.
- Éjszakánként megfigyelték a csillagok járását, és a társföldünkről hozott műszerekkel még Szélasszony járását is követték. Mindezekből okos számítgatásaikkal meg tudták állapítani a várható időjárást.
- Armogur és Anyahita beavatott volt, Óm-jelű, látnoki erővel rendelkező, akik minden Kaltes-birodalombeli tudománnyal rendelkeztek. Mind a három fiuk beavatottá lett, de Anyahita fénylő óm-jele csak egyik fiánál volt látható.
- Anyahita, az Ősanya csoportja hozta magával az Égiek egyistenhitét. Gyermekei közül első fia a fejedelmi hatalmat szilárdította meg, a második a biztonságos-földművelést, míg a harmadik az állatok megszelídítését hajtotta végre és így megszüntették Joli-Tórem Földjén az addig szokásban lévő emberevést. Többi fiai: Úr, Él és Van az édesanyjuk irányítása mellett az Égiek hitét rótták le Ardvisura-Anyahita tanításai alapján
- Anyahitával együtt még 5 férfi és 2 nő ereszkedett le Kaltes-asszony birodalmából, Ataiszba. Amikor visszafelé indultak, a ködben nekiütődtek a Kékleny hegység szikláinak, és még szerencséjük volt, hogy kisebb sérülésekkel megúszták.
- A szerencsétlenség után elhatározták, hogy Ataiszban maradnak és Joli-Tórem népével összeházasodnak. Egy darabig az 5 férfi anyasági csoportban élt a 3 nővel, de amikor Anyahitának a délceg Armogurtól a harmadik fia, Aton megszületett, a szülés közben a lábára megbénult, és ettől kezdve csak az Égi tudományokkal foglalkozott.
- Az Égi tűznek a megszerzését kr.e. 13508. óta minden évben megünnepelték. Az égiek egy kőoszlopot és egy agyagoszlopot készítettek, amelyre rákarcolták az idők múlását, s így Kaltes-asszony bolygójának szokása szerint elkezdték éveik számlálását. Ezek az oszlopok Anyahitához és nem földi eredetű fia Aton nevéhez kapcsolódik. Felállították az Igazmondó Emlékoszlopokat, amin az akkori ismert földi és Kaltesi tudást rótták le. (Ezek lennének Várkonyi Szíriat oszlopai?) Lejegyezték:
- Kaltesi egyisten hitet
- Világ teremtését
- Kaltesiek magasabb termelési szokásait
Az oszlopokat a szavárdok a Zagrosz hg.-be mentették. Ezt az agabák aranylapokra másolták és Agaba-ómba vitték. Később a kinajok ellen Ordoszban helyezték el. Az örmények a Zagrosz nyugati oldalára vitték és ott hirdették.
Anahyta 3 gyermeke Úr, Van és Él magas születési adottságokkal rendelkeztek. Mint Isten-fiak, Egyisten hitet hirdető egyházakat alapítottak. Ezen egyházak között szemléletbeli különbség volt.
Úr: Úr-szolga viszonyra alapuló közösség. Egyformán részesültek a táplálék elosztásában. Ataisz süllyedése után központjuk Úr városa volt (Mezopotámia). Ők a „mande” hivők.
Él: Az élő isten állandó tevékenységében hittek. Minden cselekvés Isten által ellenőrizve van. Ezt a hitet vallották a Szavárdok, Szabírok, Góg és Magóg törzsei és az Indijók. Központjuk Agadi, Szidon és Magyarka (itt alapították az Egyházat). Ők a „madá” hívők.
Van: Istenük még a hajuk szálát is megszámolja, és minden cselekedetüket számon tartja. Vanisten őrködik a törzsek egysége fölött és azokat az élet harcaiban megsegíti. Az ő istenük nem ismeri el az úr-szolga viszonyt és a rabszolgák társadalmát. Hirdették az érdek nélküli szeretet-vallást. Etur népe, ahájok, garaúzok, pelazgok és ajnók vallották ezt az egyistenhitet. Ők a „magya” hívők.
- Vanisten hívők birodalma a keleti Nagyvíztől a Kerka-Encs folyóig terjedt.
- Ezen egyistenhívő egyházak és hitek Jézus működéséig fennmaradtak.
- I. e. 5038. a Nagyvíz elkezdett emelkedni és a tengerparti halásztelepeket elöntötte az ár. Ekkor Armogúr fejedelem 10 fia közül hármat útnak indított: Kuszkót keletre, Suvát délre, Budát nyugatra küldte, hogy a felmelegedés folytán a jéghegyek alól előbukkanó földeken létesítsenek gyarmatokat.
- Buda a Tigris folyó öblének táján megalapította Anina-óm gyarmatát, Uruk népe számára pedig Úr városát. Az első hajós, aki erre a földre lépett, Eridu hajósvezér volt. Tíz hajóval érkezett, majd a helyzet megismerése után visszahajózva jelentette Budának, hogy termékeny vidékre talált.
- Buda (Kosztroma fejedelme) fejedelem a jégmezők szegélyén elérte a legtermékenyebb síkságot és egy telehold idő alatt megalapította az első lakott települést, Úr városát az elmenekült nép szálláshelyén. Hajóikon mindenféle öthegyről való állatokat hoztak, amelyek a dús legelőkön igen elszaporodtak.
- Buda fejedelem ekkor a visszaküldött hajók parancsnokával, Eridővel azt üzente Armogur öreg fejedelemnek, hogy a Kosztroma feletti Bálvány hegyről küldjön építő köveket kifaragva, hogy Anahyta istenasszonynak Ráten köveiből kegyhelyet emel
- Amikor Kuszkó elindult kelet felé, Buda nyugat felé, Suva pedig Dél felé, megesküdtek, hogy egymást keresni fogják.
- Legelőször Suva vezetésével indult el a déliek kézműves hajó láncolata.
- Utána Buda hajói indultak látóvonalban Szavárd kézműveseivel, amit hajóláncolatnak neveztek.
- Végül nádcsónakok kíséretében Kuszkó indult napkeletnek. Amikor a következő holdtöltében az összes Agaba is elindult Kuszkó után a kézművesekkel, minden idők legnagyobb földrengése történt. A tűzokádatban és a mennyek szakadásában Kuszkó kísérő nádhajói mind eltűntek. Agaba 2 vitorlás kézműves hajója is csak nehezen tudott megmenekülni az Özönvízből.
Buda özveggyé vált leányát Samasna Pistije vette el feleségül. A vele érkezett hun lovasok azonban Aran első férjének, Ten vezérnek legnagyobb fiához, Méneshez csatlakoztak és az északi, fagyos földekről lehúzódott beavatott Nap-papok vidékére lovagoltak és megalapították Ménes birodalmát.
On, Ten vezér második fia azonban ott székelt Hírös pateszi kapujában és Ten vezér sírja fölé Istent dicsőítő szent templomot építtetett. Ménes és On birodalma összeköttetésbe lépett Ten vezér harmadik fiának, Arpachnak a birodalmával, amely a Zab folyó partján a lovasaival felépítette városát. Kurd vezér első leánya, Zimril igen megszerette a daliás ifjút és együtt építették Arpach vezér városát.
Amikor Samasna Pistije lett Buda után Úr városának fejedelme, egy összejövetelt tartottak Arpach városában és ott eldöntötték, hogy az Ataiszi fejedelmi családokat összekapcsolják, és az uruk törzs nyelvét teszik meg a papi-fejedelmek közös nyelvévé és közösen uralkodnak Égi tudású birodalmaikon. Hozzájuk csatlakozott Buda özvegye, Eridu leánya, Mari is, akinek első leánya Kurd vezér fiához ment nőül.
Mari a gyermekeivel felépítette Mari városát és hajósai a nád-hajóikon járták a Tigris és a Rát folyók vizeit. Amikor Mari a vejeivel összekülönbözött, elhagyta városát és férjhez ment az özvegy Magya fejedelemhez és virágzása utolsó 8 esztendejében még gyermekeket szült: Murom, Izsma, Marami, Penza, Orsa, Káma, Bugal és Oka vitézeket. Így kapcsolódott Mari és Magyarka az Ataisz-i fejedelmi családok csoportjába.
Magya fejedelem azonban életének 52-ik tűzszerzési évében meghalt. A hun lovasok gyakori látogatásaik során összeütközésbe kerültek Magya fiaival. Ezért az Ataiszból menekülő csoportok sokaságával a felmelegedett északvidéki nagyfolyók mellé költöztek. Mire a szolid étkezési rend szerint élő Mari fejedelemasszony meghalt, 8 gyermeke már nagy családokat alapítva elárasztotta Marina birodalmát. Az összeköttetést azonban Ménes, On, Mari, Arpach és Hírös birodalmával állandóan fenntartották. Ataisz nyelvén beszélve a fejedelmi uralkodóház összeköttetését mindig fenntartották és a pateszi-pap látogatások során írásban érintkeztek.
|